حرکت ...

همه چیز از درون آغاز می‌شود.

حرکت ...

همه چیز از درون آغاز می‌شود.

پیوندهای روزانه
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

تولد

چهارشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۱، ۰۸:۲۶ ب.ظ

خب بذار برات بگم. از اول‌ترش.

من از این که از کسی هدیه بگیرم ناراحت می‌شم! خب دیگه هر کسی مشکلات خاص خودشو داره! حالا اگر از کسی هدیه بگیرم که ازش بدم میاد، یا ناراحتم ازش یا.... خیلی بهم فشار میاد! اصن یه وضی.

داستان امسال هم خیلی باحال بود! جابجایی تقویم میلادی که هر 12 سال اتفاق می‌افته و اثرش توی اکتبر باعث شد من غافگیر بشم. درست همون موقع که حدس می‌زنی برای همه چیز آماده‌ای و فکر همه چیز رو کردی؛ خراب می‌شه!! من همه کار کردم که کسی نتونه قبل تولدم برام تولد بگیره اما فکر بعدش رو نکرده بودم.

نمی‌دونم امسال، این تولد، این بزنگاه چقدر بدتر یا بهتر از پارساله اما می‌دونم خوب نبود و نیست. الان کاملا ناراحتم، امید(!) دارم که شاید سال دیگه همه چیز بهتر باشه.

دوست دارم یه روز بخونم "شب رفت صبوح آمد، غم رفت فتوح آمد ....."



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی